Tuesday, December 04, 2007

Självförsvar var det ja

Idag hade vi våran praktiska final i self defense. Två professionella killar kom in o skulle "attackera" oss, o försöka få ner oss på marken etc.

När det var min tur hände något, jag kopplade om totalt och blev gravallvarlig. Gick på honom som FAN och slog, försvarade mig själv och fick ner honom under mig flera gånger. Jag är så himla stolt över mig själv. Jag blev helt galen. Min lärare bara: "Wow, you really got him! you went crazy!". Hade tydligen värsta ansiktsdraget också, mina kompisar sa efteråt: "oh my god! we would not wanna get into a fight with you!".

Jag är fucking stolt över mig själv :) det här hade jag aldrig klarat i början av terminen :)

Puss o kram

1 comment:

Anonymous said...

So from now on you will mail me and say "send money immediately or I will come and beat you up". Dad