Saturday, January 12, 2008

Quess who's back?... Back again....

Hejsan svejsan sweden!! (och alla andra)

Efter ett lagom långt uppehåll i bloggen över jul o nyår har jag nu återkommit till "reality", also known as VARDAGEN. Sitter här i min lägenhet o funderar lite halvt på hur jag ska få tummen ur röven o börja städa/packa upp/tvätta/etc etc etc.... Mitt rum ser ut som ett living hell och mina resväskor med innehåll ligger strödda lite här o där....

Vet inte riktigt var jag ska börja alltså... finns SÅ mycket att berätta... För att göra en lång historia kort så har jag varit i New York där jag träffade GIMMIBÅLLL och nån dag innan nyår kom hela familjen utom papps! Nyår spenderades på en av New Yorks bästa restauranger - och hej o hå vilken lyckad kväll det var!! Lyx och härlighet rakt igenom. Efter nyår åkte hela högen till Las Vegas där pappsen joinade gänget. Las vegas är och kommer alltid vara en härlig plats, och det var lyckat där med... åkte lite maffig hummer limo och nån annan grandioso limo som såg ut som ett spaceship eller något, haha! Efter några dagar i Nevada flög vi ett hemskt litet äckligt flygplan till Santa BARBERAAAA där vi möttes av ÖSÖSÖSREGN. Har aldrig sett på maken till regn... det var helt sjukt... och väldigt synd... typiskt att det ska vara sämst väder EVER när familjen kommer på besök...

Pappa lämnade oss tidigare, och mammi, nina, daniel, hanna, andreas och jag tog bilen till LA! Stannade självklart på Camarillo outleten i Ventura där vi alla gick loss som FAN på Ralph Lauren haha. Sjukt billigt!

LA var grymt... vi var på universal studios o sånt och hade allmänt mysipysi! Älskade familjen åkte hem efter två dagar :(:(:( tur jag hade andreas som höll humöret uppe!

Jag och Andreas testade på att "skydive'a" inomhus.. i en sån där turbin som blåsr luft uppåt så man flyger :) det var grymt coolt! allt jag kan säga är att bli inte förvånade om jag hoppar fallskärm nån gång innan jag åker hem ;) Blev lite lagom sugen :)

Aja... orkar inte skriva mer nu... inspirationen börjar glesna...

Den 19e januari är det FOTBOLL i LA! Sweden - Usa. Ska bli spännande :)

Puss o kram, saknar er alla!!

1 comment:

Anonymous said...

sitter här och tänker på dig i all din röra...tycker lite synd om dig..
tack för senast...regn eller inte...det var underbart att träffa dig...kommer att räkna dagarna till du kommer hem fast jag vet att du vill stanna...jag förstår dig..vilken underbar liten stad
!

Puss på dig mammis "new girl"