Monday, January 14, 2008

Biiiioooo.

Har nyss kommit hem från bio med Tassio :) Det var jättetrevligt! Han var såklart gentleman o bjöd på bion ;) Vi såg "The bucket list" med Jack nicholson och Morgan Freeman :) Den var faktiskt jättebra! Var nästan så man fick sig en tår i ögat också... satt verkligen o höll emot! Daniel, se till att ladda hem den så mamma får se den, tror hon kommer gilla den :)

Imorrn ska jag hämta upp Katie 12.30 o då blir det lunch o sen ska vi slinga mitt hår! (BEHÖVS!!)

Och TACK PEPPELINOOOO för att du kom ihåg min namnsdag :) Jag älskar dig för alltid och du ANAR INTE HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG!!!!!!!! Men snart ses vi igen :)

Blev sjukt sur igår förresten, köpte en flaska rödvin som jag såg fram emot att smaka på... men då är ju såklart skiten KORKSKADAD!!!! Blev så himla sur... liksom hur typiskt är inte det....?

Aja, nu ringer det på dörren.... PUSSSSS!!

3 comments:

Anonymous said...

Jaså? Är den filmen något att se? Beth kom hem igår och sa att det var den sämsta filmen på länge.. 11 weeks älskade Ball =) Tycker mer om Ball än Båll.. haha! <3

Anonymous said...

Det var en trevlig tjej som ringde mig idag o vi pratade första gången på 7 månader(långa) nu känns det bättre med en gång så klart . Jag börjar rehab på torsdag sen tar det 2 mån. innan man är helt återställd.Men när du kommer tillbaks då är jag redo och väntar på Kastrup om du vill .Have a nice day Flisan your taxidriver

Anonymous said...

Såg utdrag ur den filmen - handlar om att lista det man bör göra innan man dör va?? Låter angeläget, då kanske man hinner med...Fina skådisar i alla fall../Ninis