Tuesday, January 15, 2008

Lilla bilen...

MÅSTE IN PÅ SERVICE IMORRN! Jag blir så trött på allting som går sönder... nu fungerar inte air conditioningen i bilen plus att cigguttaget tydligen inte fungerar i framsätet... vilket är jäkligt jobbigt när man behöver ladda GPS'en.....

Imorrn kanske jag ska på Zoooo :) Hihi, jag är ju zoogalen som många säkert vet... så det ska bli kul att se om Santa Barbara har några söta djur att erbjuda :)

Och på lördag blir det som sagt FOTBOLL! Och lite inomhus-skydiving igen :) Jag o Andreas föll (höhö) ju lite för det sist! Det var en härlig känsla :)

Hade typ världens underbaraste dag igår med Katie.. träffades inne i stan för att shoppa lite och äta sushi till lunch! Sen åkte vi till Kmart för att inhandla hårfärg o lite annat smått o gott som finns där ;) Sen blev det varmt o mysigt hot tub bad hemma hos mig! Guuud vad skönt det var.... har saknat min jacuzzi alltså. Sedan blev det lite snabb-middag på donken, vi satt o krängde det samtidigt som vi satt o skrattade åt min höga roomie ;)

Sen tillägnades resten av kvällen till att slinga mitt hår! Haha. Hon är för underbar den där Katie :)

Ne, nu ska jag åka o köpa lunch! :)

Pussssssss

1 comment:

Anonymous said...

I-landsproblem kära du - haha.
Har du hört om den nya filmen Fjärilen i glaskupan? Läste boken för mer än 10 år sedan - en tankeställare om locked-in-syndrom - J-D Bauby´s unika skildring av livet efter ett slaganfall. Julian Schnabel, regissören fick 2 Golden Globe so far.
Inga jämförelser i övrigt, men man kan förstå lite när man kvartat in med jetleg och ska upp vid fel tidpunkt. Man säger hallå kroppen,move, get up! Och absolut inget händer..../Moster N