Saturday, January 26, 2008

Sen middag..

Jaa... jag vet att jag suger på att uppdatera bloggen för tillfället! Men nu är det faktiskt så att jag knappt varit hemma på sistone... too much happening liksom! Igår var det t.ex. fest på A7 i chimneysweep lgnheterna. Mucho roligt. En hel lgnhet full av svenskar (tror vi var runt 30) och massa öl etc. Det var en riktigt lyckad kväll faktiskt!

Ikväll är det bara hemmakväll med Andreas... vi står o lagar mat nu. Kan ju tillägga att klockan är 23.07 haha. Bättre sent än aldrig! Blir teriyakimarinerad kycklingfilé, grillade grönsaker o lite pommes :) Sen blir det självklart 24-avsnitt! Herregud vad jag har fastnat i den serien! Vi är inne på säsong 2 nu :)

Nee, nu måste jag koka broccoliiii. Pussssss o kram, saknar er alla!

2 comments:

Anonymous said...

Vi saknar dej åsså, Stumpan....puss!På fredag får jag träffa "USA-gänget" igen - härligt! sen blir det Bryssel och på Valentines Day åker Rolf och jag till The Pärris - La belle France! Längtar såå efter vår och värme...men det dröjer väl/Ninisen

Anonymous said...

Very fabolous :P, Skönt o höra att det går bra för dig! Hoppas du har hälsan med dig. /Niklas