Sunday, January 13, 2008

Mysig dag!

SAKNAR NYÅR!!! Bästa nyår!!

Precis hemkommen från lite myskväll med Katie :) Åkte o hämtade henne efter jobbet och sen stack vi o käkade o pratade massa skit! Sen åkte vi hem till henne o lekte runt lite med smink bl.a. ;) Hon är lika galen i smink som jag!

På måndag ska hon färga om mitt hår också :) Blir ju lite dyrt att gå till frisören varje gång.....

Annars har dagen varit helt ok, sov JÄÄTElänge... kände att min kropp behövde lite återhämtning! Sen skulle jag åka o sola, men när jag kom dit hade de naturligtvis stängt... :( Får bli imorrn istället!

Har lyckats städa klart rummet, o nu ser det riktigt tjejigt ut.. har spikat upp massa rosa juicypåsar o min gigantiska fendipåse :) Har man inte råd med tavlor får man ta till andra medel!

Imorrn är det söndag... blir tvättdag, sen solning och sen bio med Tassio :)

Förresten, igår innan jag skulle somna slängde jag på "Ka" skivan från Cirque de soleil o tände lite ljus - gud vad härligt! Drömde mig tillbaka till den förtrollande föreställningen... :) Ni som var med o såg den vet antagligen exakt vad jag pratar om.... :)

Pussssssssssss

1 comment:

Anonymous said...

Hej Gose-tjejen! Himmel vad härligt vi hade det tillsammans allihop - nästan - in the Fabulous States!!!!Alltid lika stimulernade att komma dit, men framförallt var det så underbart att se hur du förvandlats till en fullblodstjej!!Förstår verkligen att du mår bra.
KÀ-skivan ja. Min kom inte med hem, så Daniel får väl fixa en copy ..Fick just en tel.räkn avseende USA enbart: 7300:- Hmmmmm.Allt är värt vad vi upplevde dock, och...sköt om dig!!/Puuuusssss fr Ninisen