Friday, September 14, 2007

Vuxenpoäng?

Ooh, idag har jag vart väldans huslig! Skaffade ett albertsons kort innan (kan väl jämföras med ica-kort) och det kändes ju himla vuxet haha. Tänkte att om jag ändå ska spendera så jävla mkt pengar där så kan jag lika gärna tjäna lite på det :)

Sen när jag kom hem slängde jag in lite tvätt i våran underbara tvättmaskin (den är så lätthanterlig!) :) Så nu ligger alla mina handdukar etc i torktumlaren :) Haha, Dolle, du trodde väl aldrig jag skulle börja tvätta själv!

Oh btw, blev nyss uppraggad i kön på Albertsons.. skulle bara handla lite iste och popcorn till min ensam-hemmakväll, så börjar killen bakom mig "you gonna get hammered on that Arizona ice tea you have there ;)?" Haha. Han såg ut som... ja... jag vet inte. Han som ut som en geek, men ändå cool. Han var ful men ändå snygg, ja.. han hade ett väldigt skumt utseende iaf! Anyway så complimentade han min snygga amerikanska haha. "You're from Sweden??! Wooaah.. You don't have an accent! I mean, i'm born here and even I have an accent!". Haha, ja, killen var kul iaf.

Nu ska jag fortsätta titta på The Hills :)

3 comments:

Anonymous said...

mmm.... konstiga geeks brukar ju vara fullständigt hilarious..typ.
Klart jag trodde att du skulle börja tvätta. Trodde bara inte att det skulle ske innan du fyllde 35.

puss på dig syrran/D

Anonymous said...

Just det, Hanna ville bara notera att de fått tillökning i familjen. En 8-veckors blandning mellan Labrador, Golden Retreiver, Australiensisk Kelpie, Mastiff, och Border Collie. hon är svart med vita tassar, vit svanstipp och en vit rand på bröstet och heter Flisa. Bilder kommer när Hanna får tummen ur...

Anonymous said...

Remember miiiii? Ja,nu har jag efter flera veckors bloggläsande skrattat, förfasat mig och förundrat skakat på huvét över vilken systerdotter jag har.Livet flyter på bra kan jag utläsa..och det är dig väl unt - tror jag eller vad säger mamma el pappa eller D? Bloggande har ju sina poänger,alla njuter eller blir förb..de. Du, nu slipper Du skriva memoarer - det är ju bara att publicera direkt? US Bestseller 2008?.
Nä, nu ska jag faktiskt isäng . Ska träffa ryssar och en del andra europeer imorgon hela dagen och med middag på kvällen. Efter 3 kompakta dagar i Bryssel känns det lite segt kom isäng efter 3 inatt. Och efter dubbla träningspass idag också. Inte bara du som är duktig. Ska kommentera hur 9/11 upplevdes i Bryssel när tillfälle ges (ska det kanske skrivas in på rätt datum då?!)Suss gott när det blir aktuellt. Puss och kram fr Ninisen och Spiken - som sover sött redan. PS Snyyygg C.