Sunday, September 30, 2007

Fjant flis

Coolingen herself in purple! Haha. Vilken stor grej det har blivit. Bortsett från konstig min på detta kortet så var det faktiskt fint! Nu ska jag sova litta hade jag tänkt, har massor att göra imorrn! Slutföra en photo assignment som kommer att kräva lite tid, fixa marketing homework och även göra lite italienska. Och på kvällen ska jag hämta min guy på flygplatsen :) Har faktiskt varit jättetomt utan honom! Ligger i sängen med mina randiga herr pyjamasbyxor o sörplar Liptons green tea. Mysigt värre! Slötittar på "My supersweet sixteen" - klaga aldrig igen över att jag är bortskämd! Haha, en tjej fick en Hummer och hade fest för 300 000 dollar. Gud så billigt! Plus att hon hade på sig en klänning för 7000 dollar. Som hittat ju! :) Nej, jag trivs så bra så bra här med mina knäckebröd och vattenflaskor. Hohoho, så kul man kan ha.

No comments: