Friday, September 28, 2007

Hemlängtan? Njae..

Idag kom tårarna på riktigt, för första gången. Vet inte riktigt vad som hände, men jag pratade med mammi i tele, och det bara strömmade ur mina ögon. Kunde inte stoppa det! Det är ungefär som när jag pratar om Aya, av någon anledning kan jag inte prata om henne utan att det kommer tårar. Undrar vad det beror på? Kanske för att jag vet att jag inte kan prata med henne.. Äh jag vet inte. I'll be fine.

Idag när jag och Lollo satt på Starbucks och avnjöt en härlig caffe latte (det är mystiskt, men latte är så fruktansvärt mkt godare här!) så stötte vi ihop med inte mindre än 2 svenskar. Santa barbara är fullt av svenskar, herregud. Ja, man får ju inte hemlängtan iaf! Och man får akta sig vad man går o pratar om på stan.. ajabaja..

Och jag börjar bli lite bil-trött faktiskt. Haha. Jag om någon ska ju inte klaga, men det är tröttsamt att köra så mkt som jag gör varje dag! Man blir ju verkligen en rutinerad förare i alla fall. Det kommer något gott ur allt!

Borde sova faktiskt, ska upp och gymma imorrn. Hade ingen träningsvärk idag, fastän jag tog i som bara den igår - skönt!!

Puss Flis

No comments: