Friday, September 07, 2007

Bra humör

idag har jag varit på väldigt bra humör! :) Min marketinglektion gick jättebra :) Peter Brill, en psykolog inom försöljning kom o höll föredrag - och det var jätteintressant!! Vi fick göra massa praktiska övningar - jag fick bl.a. skådespela inför hela klassen! Haha. Men det gick bra o jag fick till och med beröm ;) Sen fick vi tillbaka förra läxan, och jag fick ett "Excellent, Felicia!". Det kändes sååå himla bra, för han sa att vissa som inte riktigt hade förstått fick längre kommenterar - men jag fick bara EXCELLENT rätt upponer :D Yippie!

Efter skolan pluggade jag lite i biblioteket, och sen träffade jag Christian :) Gick en runda på stan och myste!

Nu sitter jag framför tvn och kränger lite chips :) Imorrn ska jag till skolan o träna! Tjoho!

Hörs snart igen :) pusss

No comments: