Friday, September 28, 2007

Vart tog solen vägen?

Efter en lång skönhetssömn sitter jag nu här i soffan med min kalkonmacka och smular ner mitt tangentbord. Har även knyckt lite oatmeal från min roomie, får åka o köpa mer sen. Solen skiner inte idag, och det känns litegrann att hösten på G! Tyvärr är jag klantskalle nummer ett, för jag har helt klart inte tagit med mig tillräckligt med "höstkläder".. eller skor för den delen. Här blir ju knappast lika kallt som i Sverige, men här blir ju ändå lite chilly! Aja, den dagen den sorgen.

Tror jag ska dra mig till gymmet inom nån timme.. måste forsätta att skrapa ihop timmar! Helt okej faktiskt.. har äntligen lärt mig "hur" man ska träna. Men ska ju helst inte gå över sin target heart rate, och så länge man håller sig inom den så är det faktiskt inte så jobbigt! Man gör tydligen fel när man huffar o puffar som bara den när man är klar. Klart man ska vara andfådd, men liksom inte döende.

Oh well, Litet tips för er där hemma som inte orkar ladda hem, gå in på watchtvsitcoms.com - där finns filmer (nya!) och mängder med serier.. HELA säsonger! Yippie! Slipper man slänga pengar på sånt.

Ikväll ska vi hem till Andreas (en av mina bättre killkompisar här) och göra hans lgnhet osäker :) Blir en svensk afton så att säga!

Later! Puss

No comments: