Monday, September 24, 2007

Skunkattack

Dagen har bestått av: PLUGG, har avklarat 2 assignments i foto och marketing, plus italian homework. Sen blev det svull hos Sara.. bara hängde och snackade.. very skönt faktiskt :)

Nu strax ska jag ut till poolen o träffa Catta, en svensk tjej som flyttat in i mitt område :) Hoppas hon är trevlig haha. Men det utgår jag ifrån :)

Helt serri.. både igår OCH idag har jag "kört på" skunkar. Helt sjukt!! Antagligen har någon kört på dem precis innan mig, för båda har varit nydöda.. men det äckliga är att jag har kört på dem efteråt, eftersom de ligger mitt i vägen :/ VÄRLDENS ÄCKLIGASTE LUKT SPRIDER SIG I BILEN!!!!! När jag kom hem till Christian igår fick jag inte komma in i hans rum för jag luktade SKUNK hahaha PÅ riktgt!!! Då kanske ni fattar hur mkt de luktar. Räcker att man kör förbi dem så luktar man skunk sen. BLLÄHH.

Aja, time to go! Pussss

No comments: