Monday, September 10, 2007

Ingen bra dag :(

Idag har varit den sämsta dagen hittills :( Det är egentligen ingen fara med mig, jag klarar ju mig - men jag måste få klaga lite här på min blogg.

1. Jag har jätteont i halsen.. är såå rädd att jag ska bli sådär monstersjuk nu.. har verkligen inte tid med det!! Imorrn har jag self defense för första ggn och vi ska träna imorrn. IT SUCKS!! Kommer säkert inte kunna göra mitt bästa, men men...

2. Jag hatar att plugg när jag är sjuk. Allt blir så mkt svårare och jobbigare...

3. Var nyss o handla mat o sånt.. och det böev så JÄVLA dyrt!!!! Usch, känner mig ruinerad nu :( Visserligen var jag tvungen att handla vitaminer och värktabletter etc.. men ÄNDÅ. Känns som att alla mina pengar kommer gå till bensin och mat. Vad kul.

Ne, nu ska jag inte klaga mer. Ska sätta mig o göra klart italienska läxan nu och sen ska jag sova! Tänker fanimej INTE bli sjuk nu.

1 comment:

Anonymous said...

krya på dig sötis!
Jag vet hur det är när pengarna inte går längre än till mat och överlevnad men det är smällar man får ta... Ta hand om dig nu.
puss o kram från peppelino