Thursday, September 13, 2007

Fortf sjuk.

Idag har Christian varit so sweet. Han lagade frukost till mig i morse, han sa att jag var söt fastän jag ser ut som "something the cat dragged in". Plus att jag hittade en söt liten lapp som satt under min vindrutetorkare idag efter skolan :)

Men det är det enda som varit bra idag. Min hals var bättre idag, så jag drog mig till skolan iaf. (Höll på att både spy och svimma i morse när Christian var här). Italienskan var dödryg och jag snörvlade mig igenom hela lektionen. Sen gick jag och såg en en-timmes film som man måste se innan man får börja träna på gymmet.. Måste avklara 36 timmar där innan 15 dec för att Pass the class. Sen fixade jag lås och locker, plus handduk (man betalar 5 dollar så får man en nytvättad handduk,som man lämnar tillbaka, varje gång man ska träna - hela terminen!). Sen åt jag lite middag med C. Kom hem för 20 min sen och är SÅ TRÖTT. Blir en tidig kväll...

Pusssisss

No comments: