Tuesday, September 25, 2007

Knyter nya kontakter :)

Åhh.. jag är helt slut i kroppen! Skoldagen har varit lång.. jesus. 5 timmarslektionen imorse var så seg, satt och nickade till lite för ofta :/ Så jag tog en liten nap i bilen på min rast :)

Self defense var roligt idag, men jag har ONT i kroppen nu. Vi fick lära oss att "falla rätt" idag. Alltså falla från stående höjd och ta emot med händerna. Man får icke böja knäna! Man ska falla RAKT NER. Uj, det var läskigt.. Sen skulle vi falla rakt baklänges också.. ja, läbbigt var det faktiskt.

Ikväll har jag varit ute o ätit en ceasarsallad med Catta, den svenska tjejen som flyttat in ca 100 m från mig :) Supertrevlig tjej :) Skönt att ha en svensk kompis i närheten faktiskt :)

Imorrn ska jag upp i tid och lägga mig vid poolen i think :) Jag är blek!! Galet.. jag bor ju för sjutton i Sunny California!

Ta hand om er!

Lots of love

1 comment:

Anonymous said...

Oroa dig inte för att du inte är brun.. jänkarna är ju ändå inte bruna, bara turisterna. Hur går det med träningen; håller du vikten? Hur mycket mat lagar du egentligen? Du skriver aldrig om vad du lagar där hemma i cribben.. Blir det hämtmat och mac'n'cheese varje dag eller har din kulinariska förmåga blommat ut i souffléer och coq au vin?

puss puss/ D

Stor blör tungpuss / Aya