Saturday, September 22, 2007

Party all the time

Tjoho allihop!

Idag har varit en ganska meningslös dag.. var SÅÅ himla trött när jag vaknade i morse.. Christian försökte skaka liv i mig, men det gick ju sådär bra... Det har ösregnat här idag, helt sjukt! På bara några minuter forsade det vatten på gatorna! Är glad att jag inte var ute o körde iaf..

Jag och dennis (denise) i skolan!


Igår var det partaj med flickorna :) Förfestade hemma hos mig och sen blev det utgång i I.V! Hade verkligen suuperkul :) Alla var glada i hatten och ja, det hände mkt skojsigt!
Jag och Lollo pre-partying

The swedish gang in my apartment :)


Ja, utöver det så har det inte hänt så mycket! Tjejerna är ute ikväll igen, men jag är tröttis, har kommit över det där "festa hela tiden" haha. Kommer att vara känd som pensionären här borta!

Ska faktiskt dra mig till Christian nu.. kan verkligen inte sova.. råkade somna framför tvn innan och nu är jag jättepigg.. :/ Imorrn ska vi gå lite på stan o kolla kläder och hundvalpar :) Sen ska jag träna på skolan.. lalalaa.

Godnattpuss!

1 comment:

Anonymous said...

låter trevligt värre...kom inte hem med en shoppingbag med hundvalp i! Tror du att du någon regnig rastlös dag kan svara på mail?

Puss Mam