Saturday, September 29, 2007

My girl wants to party all the time!

Hej o hå! Vilken partystämning det är i huset! Eller inte.. alla tjejerna ligger o sover förutom jag. Sitter istället invirad i en handduk efter en lång varm dusch :) Var o tränade en timme innan.. tycker jag var lite duktig haha. Men som sagt, alla andra är tröttis, så jag får sitta här o vänta en kvart på att de ska ladda batterierna.

Ska dra hem till Andreas snart :) Ska ha på mig mitt livs första (i alla fall på senare år) lila plagg. Innan spydde jag nästan på färgen lila, men denna är dösnygg! Heck yeah!

Ikväll är det tydligen megaparty i IV, för alla UCSB studenter har nu börjat skolan. Och vi vet ju alla att första veckan är nonstop fest på universitet. Förhoppningsvis hittar vi lite nytt roligt folk att supa bort kvällen med! Nej, skämt åsido, jag ska inte supa skallen av mig!

Tror jag ska börja gör mig i ordning nu innan badrummet är knökfullt med 5 tjejer... hmm.

No comments: