Sunday, September 16, 2007

Uppsats?

Herregud.. jag och Afton har precis suttit och sett en HEL säsong Top model.. värre soffpotatisar får man leta länge efter haha. Och jesus vad mkt reklam vi har sett. Farligt med top model maraton ;)

Imorrn ska jag upp i tid, sen träffa Sarisen och bada i poolen plus avsluta min fotografering :) I am so determined... I'm gonna f-ing learn how to be a fantastic photographer. Som min lärare sa.. "natural talent can only take you so far.. It's all about WORK. The hardworkers often turn out to be better photographers than the so called "natural talents"."

På kvällen blir det plugg plugg plugg. Hamnade lite efter denna veckan eftersom jag varit sjuk, men det ska skärpas till! Nästa helg ska jag unna mig lite fest :) Måste ju faktiskt träffa lite nytt folk.

Livet här är som... a dream?

There are greater possibilities here than you can ever imagine.

Jag har börjat tänka längre... jag har sakta men säkert börjat att figure out vart jag vill komma i livet. Känns pretty skönt faktiskt :)

Fasen vad jag babblar.. one too many rockstars? De där energidrickorna är NOT good.

Pusskalas

No comments: