Wednesday, November 07, 2007

Volontärarbete?

Jag funderar på att involvera mig i lite volontärarbete. Louise o denise måste ha det för en class de tar i skolan. Men när jag fick reda på vad man får göra på just det här arbetet, så blev jag väldigt sugen också. Det är Border's, bok/dvd/tidningsaffär som går ut och filmar korta dokumentärer om war victims, cancer patienter, döda släktingar... ja, allt som har med det att göra. Sen ska dessa filmer redigeras etc. Och allt detta får man hjälpa till med. Det innebär att jag kan lära mig redigera filmer etc på mac datorer, vilket jag tror är användbart för mig i framtiden!

Så vi får se, ska ringa hon som har hand om det hela idag.

Och vad är oddsen... Katie, min favvotjej inne på Juicy Couture, "dejtar" en svensk kille som jag vet vem det är :) Lite komiskt sådär... Kan ännu en gång säga att världen är liten.

Och förresten så måste jag påpeka att jag har hittat världens gulligaste tjejer här. Känn er TRÄFFADE!!

Pusss o kram

1 comment:

Anonymous said...

Om Du får plats i ditt schema....do it!

P mam