Thursday, November 29, 2007

I have enrolled!

Nummer ett: ni är förjävla dåliga på att kommentera!!
Nummer två: Jag höll på att köra på en racoon idag. Vilken tur att jag hann se den lilla rackaren... han var så söt! :)

Ikväll har jag varit på biblioteket och lånat en bok som jag ska läsa i italienskan.. dötråkigt om jag får säga det själv. Sen stack jag in till stan o mötte upp Andreas. Käkade middag o sen körde vi hem till honom för att registrera mina kurser :) Nu är det klart inför nästa termin! Bra att vara ute i tid så det inte blev som sist... massa class'es stängda etc. Ne, nu fick jag allt jag ville ha!

Kommer att gå i skolan tisdagar och torsdagar (11.00 am - 10.00 pm). Långa dagar men det är det nästan värt, kommer vara ledig resten = mer tid för annat plus att jag kan planera läxor själv. Dessutom har jag en 3timmars håltimme där jag har tid att träna :)

Jag kommer att studera: leadership in organizations, college success (att lära sig studera rätt, time management etc etc), consumer selling strategies, digital imaging 1 (för att lära mig photoshop ordentligt). GUD SÅ SERIÖSA ÄMNEN VA! Ser fram emot att bli lite smartare :)

Ne, nu ska jag lägga mig o läsa den här italiano boken... godnatt o puss!

4 comments:

Anonymous said...

Good stuff. I believe you are doing well and focusing in the right way. Comments is not easy with too much work. Be happy I read every day. I will however try to comment more. Dad

Anonymous said...

I´m sorry...glömmer ibland men jag säger som pappa ...var glad att vi läser varje dag! Vad händer med italienskan? Webdesign? Annars låter det spännande!

Vad är Cubo San Lucas i Mexico...berätta!

M

Anonymous said...

Hej,, har läst din blogg ett litet tag nu, hitta den på ciccis sida. Så nu får du en kommentar av mig med:-) hoppas allt är bra hos dig. Ta hand om dig // Gisan.

Anonymous said...

heeeeej! Ni får ju inte åka till sanfransisco och lasvegas utan mig och gurkan!!!! vi måste roadtrippa tillsammans förfan! Pussssss