Tuesday, November 27, 2007

Under 10 min!

Ja, då har man klarat sin mile på 9,36 och gjort 20 riktiga armhävningar (kravet för A var 15), är jävlarns nöjd över mig själv! Tyvärr gick det inte riktigt lika bra på den skriftliga finaln... så vi får se vad det blir i slutbetyg. Men jag är grymt nöjd över mig själv i alla fall!!

Jag höll verkligen på att dö när jag sprang.. körde hemifrån i tid, men trafiken var helt sjuk av nån anledning.. så fick springa från bilen upp till klassrummet, men då hade de redan gått till la playa för att springa.. så jag fick kuta ner dit. Då hade de precis börjat springa... men jag var fucking kissnödig, så jag fick springa på toaletten och sen när jag kom tillbaks sa läraren: "Ja, du får börja springa när det har 3 min. Alltså om 5 sekunder". Jag rev upp ipoden ur väskan o kutade iväg. FAN säger jag bara... var redan helt död innan jag började springa min mile plus att jag känner mig lite krasslig! Hostar som bara den.

Aja, nu är det avklarat i alla fall :)

Ska plugga italiano nu innan det är dags att sova.

Puss och kram!

1 comment:

Anonymous said...

Maladjets. dad