Thursday, November 08, 2007

Pissdag

Suck vilken jobbig dag. Har fått en blåsa längst in på tungan (precis där tungan möter tänerna typ) så jag låter helknäpp när jag pratar, för det gör oont! Har haft massor av italienska och nu ligger jag här med en sovande pojkvän bredvid mig. Skulle egentligen gått ut med tjejerna ikväll, men jag var så fruktansvärt trött efter gymmet. Har ju fått reda på varför jag har ont i ryggen... mina axlar är så spända så att de dras frammåt, och det gör att musklerna i ryggen (speciellt de vid skulderbladen) sträcks på fel sätt - därav min ryggvärk. Fucking jobbigt. Jag tänker inte bli gammal o handikappad än. Har alltså fått massa olika övningar att göra på gymmet nu från Peter, tränaren. Och de är astråkiga. Men bajs, lika bra att ta tag i det!

I helgen fyller Chris år.. så får bli att hitta på nåt kul då. På fredag ska jag fika med Katie från Juicy couture, men innan dess ska jag o tjejerna åka till en outlet i närheten av LA där det finns billiga märkeskläder! Yeaahh.

Vill att det ska bli onsdag - då är det Juicy vip kväll :)

Nu ska jag äta lite Pumpkin Pie med Christian. Vet inte vad det är för skit, men han insisterar på att jag måste prova... ja ja.....

Hoppas ni har det bra där hemma i kylan. Här är 10 grader nu på kvällarna och jag håller på att frysa häcken av mig!!!! Hur ska jag kunna komma tillbaka till Sverige...?

Pusss o kram

1 comment:

Anonymous said...

Ryggen: vissa saker här i livet är tråkiga...men måste göras. Fuska inte... utan gör övningarna....om du inte gör dessa så kan du bli som mam....tänk efter i tid Ci!

Pumpkin pie: du har redan smaskat i dig en bit i England...men ingen av oss tyckte det var en höjdare..kanske mamma läste fel i receptet.

Kylan: är helt ok om man har rätta kläder..undrar om min Ci någonsin kommer att förstå detta samband?

Puss mam