Thursday, November 29, 2007

in the gym

yes jag ar har igen.. Och lar vara har varje dag tills vi slutar. Man kan ju borja undra om jag nagonsin vetat vad bra framforhallning ar :p har precis gjort en fast fitness ab session.. Sa nu kanns det i magen! Gar pa bandet nu o chillar ner. Efter gymmet ska jag troligen hem till andreas. Han ska hjalpa mig registrera for kurser till nasta termin. Ar sugen pa nagra som han har valt.. Men aven lite webdesign eller digital bildbehandling. Vi far se! Ska klamma in en cosmetology kurs ocksa, som kul. Ar ganska taggad!!

Taggad ar jag aven infor jul o nyar i NEW FUCKING YORK!! Vad ska man saga.. Jag lever verkligen livet har. Nasta termin har vi planerat roadtrips till san diego, las vegas, grand canyon, och kanske san fran igen nar cicci kommer i april. Och sa ar det ju tradition att aka till cabo san lucas i mexico pa springbreak ;) yeah!!

Aja, det ar langt kvar till dess.. O jag har annu x antal saker som ska slutforas i skolan denna terminen.. Ikvall ska jag gora italienska, alla gym quizzes som ska goras och lasa en bok. Yippie! Tror jag far unna mig lite underbart goda crabcakes med bonsallad pa california pizza kitchen innan dess. Borjar redan bli hungrig:(

Jag borjar fan redan bli nervos (snarare panik nervos) infor flygresorna till NY.. Har kan man ju inte bedova sig med alkohol.. Kanske far slanga i mig nagra somntabletter.. Jag hade tur, fick direktflyg bade dit o hem till samma pris som one-stop pa vagen dit o hem kostade innan. Jobbigt med stops!! Men nu slipper jag det o da kanske somntabletter vore en bra ide. Jag ar ju helt sjuk i huvudet.. Tror seriost att nagon ska kapa flyget. Vagade inte bestalla ett flyg som hade numret 33 for det hade ett av flygen 9/11... Ja, someone call the shrink liksom.

Men det blir nog bra forhoppningsvis:)

Ne nu ska jag fortsatta trana ordentligt. Har 24hour fitness room pa hotellet i NY!! Yeah!!

Puss o kram

3 comments:

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonymous said...

Vem ar Andreas, ny pojkvan? Gymmet ar OK trana inte samma muskler varje dag for da far du problem. Dock band och magmuskler varje dag med variation pa magmuskelrorelser. Good luck. Dad

Anonymous said...

Du pratar om sömntabletter i plural....det räcker väl med en!!
Lugna ner dig "Kullander"... vi ska ju ses i NY eller hur! Love you!

Puss M