Wednesday, November 14, 2007

Tröttis..

Har varit en ganska lugn dag faktiskt :) Gick upp "i tid".. i alla fall om man jämför med hur det brukar vara.. sen åt jag en stor frukost o duschade o så. Stod o försökte borsta ut håret i nästan en halvtimme (!!!!!), det har blivit såå himla slitet och trassligt, måste verkligen ta mig iväg till frisören snart...

Tog mig till skolan i tid till marketing lektionen.. ganska kul faktiskt :) sen satte jag o lollo oss i biblioteket o pluggade inför the final project. Imorrn ska jag på möte igen med Sephora, för att prata lite med en av deras kunder. Tror jag kommer få some good info där! Efter bibblan blev det gymmet i 2 timmar. Härligt seg nu alltså.

Kom hem o duschade + "lagade" mat. Var så trött att jag slängde in en Lean Cuisine färdigrätt - "Swedish meatballs". Väldigt gott faktiskt! Till det blev det en sallad på babyspenat, broccoli, sån röd sallad, morötter och gurka.... mumsigt efter ett långt gympass!

Nu är jag astrött, så det blir sängen efter jag har tagit ut the laundry. Nya avsnittet av The Hills får bli min "gonattsaga" haha. Pusss

No comments: