Friday, November 30, 2007

Jobbiga dagar....

Jag i san fran med golden gate i bakgrunden...


Jaa.. då var ytterligare en dag avklarad... eller ja, den är inte riktigt avklarad än.. har fortf plugg kvar :( sitter hemma hos lollo nu o väntar på att hon ska packa klart. Hela helgen ska spenderas hemma hos mig, för vi ska PLUGGA DYGNET RUNT. Marketing presentation står på schemat, och idag när vi fick se de första grupperna redovisa så blev vi ännu mer taggade. JA, HÄR SKA DET FAN BLI ETT A!

Hur som helst... imorrn (på min lediga dag) ska jag upp i ottan för att sedan åka hem till andreas (nej pappa, han är inte en ny pojkvän) och så ska vi fotografera loss som aldrig förr. Var o köpte fotopapper och en portfoliobok idag, så efter fotosessionen är det bara att bänka sig i skolan o börja printa ut skiten! Vilket som sagt är lättare sagt än gjort. Är lite lagom nervös för att allt inte ska gå i lås... men ja... den som lever får se..

Efter fotograferingen o printingen (som lär ta ungefär hela dagen) ska jag eventuellt se en italienska film och sen träna 2 timmar i gymmet. TJENA vilken kul dag! :P

Aja... skolan är snart slut, får väl hålla siktet inställt på det....

Uschh.. sitter här o är helt mätt nu... åt caesarsallad ikväll på california pizza kitchen. Gott men jättemättande! Var på gymmet 2 timmar innan också... men var så trött idag, så jag låg bara i stretchingrummet o läste för att få tiden att gå ;) men jag stretchade i alla fall! och cyklade 35 min. Så lite fick jag ju gjort...

Neee.... nu ska jag se till så lollo får lite eld i häcken så vi kan åka hem till mig!!

PUSS o KRAM

2 comments:

Anonymous said...

SAKNAR DIG!

Anonymous said...

Hej Gullisen! Du verkar helt strålande med allt du gör! Ser verkligen fram emot att se dig igen! Och någon gång när vi får tillfälle får du lära mig mer om fotoarbete, jag kommer att köpa en kamera i USA - ej systemdigital, men en som man kan ta flera bilder i snabb följd - fundera på tips......PUSSSSS/Ninis