Tuesday, November 06, 2007

GIMMIBÅÅLLL!!

Vaknade alldeles utvilad idag.. så skönt! Har sovit med mjukisbrallor, Christians tjocktröja och strumpisar - här är kallt!! Sen kan det bero på att hans fönster inte är ordentligt tätat heller...

Vaknade till lite o hade sen ett härligt 40minuters-samtal med gimmibållisen :) Hon satt o väntade på sina leriga ungar som spelade football. Haha, roligt värre. Vi har diskuterat jul o nyår lite närmre... kommer bli mysigt! Om hon bara kan få tummen ur röven o prata ordentligt med lilla värdmammisen. Kommer förmodligen åka dit 19 dec och hem 4 jan! Långsemester i NYC! Kan ju inte sitta o häcka i tomma Santa Barbara...

Chris har stuckit till gymmet så jag ska ta en lång dusch nu och sen blir det kaffe o "frukost" på starbucks! Och sen skolan såklart........

Kom på att jag inte riktigt vet hur jag ska klara mig utan min marketingclass nästa termin.. ser fram emot den varje vecka! Buhuuu, kommer bli tomt.

Pussssss

1 comment:

Anonymous said...

You say you are going to miss marketing next term. What are you going to choose next term. Dad