Tuesday, November 20, 2007

The FOG

Santa Barbara är officiellt en spökstad ikväll. Dimman ligger så tät att man knappt ser 25 meter framför bilen på vissa ställen. Tur att jag kan vägarna här någorlunda utantill, för på vissa ställen såg man ingenting!

Är hemma i min varma säng nu i alla fall, så mamma, du behöver inte vara orolig ;)

Fick lite positiv feedback från mina lärare idag.. min fotolärare uttryckte att jag är en av de bästa elever han har och det kändes ju jäkligt bra! På self defensen fick vi träningsspringa våran "mile" för att se vart vi låg tidsmässigt, för nästa vecka är det dags för "provet". Man måste springa på under 10 min, och jag klarade 10,56 idag. JAG SKA KLARA UNDER 10 NEXT WEEK.

Är satans trött nu. och känner mig SÅÅÅ stressad över final project i marketing... alla timmar jag måste avklara på gymmet... self defense final (Written & practical)... italienska finals och plus hours... photo portfolion... GAAAHHHH.

Aja, det fixar väl sig.

Ska sova strax... är som sagt SO TIRED. Pusss.

3 comments:

Anonymous said...

En sak i taget min sköna dam....du låter superstressad....gott råd lägg upp en sak i taget i hjärnan..det är inte förrän nu jag insett detta...men du kan väl fixa det medan du är ung....du har allt att vinna på det!
Din tid nästa mile du springer blir 9.87!

Kram Mam

Anonymous said...

Listen to yr Mam - she´s a wise lady! Ilove yr enthusiasm, admire you for yr achievements, but worry a little bit about the tempo being somewhat hectic! Love ya!I love her too - yr caring Mam./kramis fr ninis
PS hur långt ska du springa? Ja det blir nog på 9.68 - haha

Anonymous said...

Mam and Dad - you must be sooo proud!/N