Sunday, July 01, 2007

Uppsats på G

Idag har jag kört ut till Daniels grav med mammi. Det kändes som det var dags... Det var en jättevacker gravsten.. med massor av blommor runt omkring.. inte så konstigt eftersom han verkligen var omtyckt av alla. Det tog en jäkla evighet att hitta graven också.. lite småkomiskt... vi letade verkligen överallt, mammi bara "fan, nu leker han kurragömma med oss!". Naturligtvis låg den precis där vi började leta ;) Verkligen hemskt att se hur många unga människor där låg...

Efteråt åkte vi hem till Annette & Leif, bl.a. för att ge dem det uppförstorade UNDERBARA fotot som jag har på Daniel. Annette blev så glad att hon fick tårar i ögonen... och likaså jag. Gud, jag är verkligen känslig!

Drack kaffe och rökte nog 10 cigg haha, men det var trevligt, som det alltid är med dem. Så snart får de komma hem och grilla hos oss :)

Känns verkligen så underbart skönt att ha körkort!!! Kör runt som en galning (eller nja, kör faktiskt väldigt laglydigt!!) och tycker det är allmänt härligt att kunna ta mig runt SJÄLV i bilen. Åkte till Lockarps mcdonalds med Zläll igår och tog en kaffe, körde min första drive-thru! Haha. Tänker alltid på lilla Gimmibåll när jag närmar mig en mcdonalds... MISS YOU SO FUCKING MUCH! Men förhoppningsvis får jag se dig snart lilla hawaiibåll :)

Är även lite småsur över att skorna jag beställde från Asos antagligen har kommit bort.. SKIT! O nu finns de inte kvar i min storlek. Gahh. Men men, vad gör det om 100 år egentligen?`

Saknar Halmstad och alla dess underbara människor, speciellt Kim och våra älskade "top chef"-kvällar med känslocigaretter! Men som sagt, är JÄVLIGT glad att jag klarade körkortet så jag slipper åka upp dit IGEN :)

Later, biatches!

No comments: