Friday, July 13, 2007

Lite jobbigt idag..

"Morgonstund har spritsmak i mun" - något som stämt in alldeles för väl på mig de två senaste dagarna. Herrejesus, jag har blivit "Miss Jag-Är-Så-Klen" och jag har inte kommit underfund med om det är positivt eller negativt än..

Det blev en fabulous dinner på Bloom igår, så FAB att vi faktiskt ska dit ikväll igen. Egentligen är de fullbokade, men vi ska dit för att äta the PORKA PUTANA som daddy kallar den. Spädgris i sin finaste form. Tro mig, det är orgasmvarning på den rätten.

Jättetrevligt att vi ska dit ikväll igen (det blev ingen "sista måltid" igår, som jag uttryckte det), men nu kommer vi till problemet - Vad FAN ska jag ha på mig idag då? Ärligt talat, 90% av min garderob ligger felplacerad antingen på golvet eller i min säng eller i fåtöljen. Det måste vara klädernas tredje världskrig, utan tvekan! Dessutom lyser mitt ansikte BAKIS idag med, men tyvärr har jag ingen proffs-sminkös som kan trolla bort det. Suck. Får bli en sån där "ja-men-jag-försökte-faktiskt.." utgång ikväll.

Dagens andra irritationsmoment är att jag inte kan ladda in lite smaskiga låtar på min nya rosa Ipod shuffle (min bror är så snällis) för att min stackars dator håller på att bli helt sönderskruvad och utbytt. Ringde och stressadee dem lite till idag. Det är liksom på tiden att jag får tillbaka den nu!!

Ne, nu blir det chillaxing med Petra om jag inte minns fel..

1 comment:

Anonymous said...

haha, alltid lika trevligt att leka lat ;) det med ditt rum kan jag hålla med om... det är hög tid att du tar dig samman ;) höhö... puss