Thursday, July 12, 2007

Hur var det nu med promillehalten...?

Ja, var ska jag börja? Nog bäst att jag inte räknar upp the pressy's iaf, vi kan kort och gott säga att jag blev ovanligt bortskämd på min 20års dag igår! Men som jag skyllde allt på igår (även den eminenta fyllan); Man fyller bara 20 EN gång. Väldigt sant och jag står fast vi att det var därför vi klämde 3 champagneflaskor, x antal xider och alldeles för många vinflaskor. 6 pers var vi som drack. Halleluja. Det är med andra ord mycket konstigt att jag står rakt idag. Har tillochmed varit inne i stan en vända och lyckats sätta lite sprätt på pengar! How unusual? Köpte min första långklänning, och den är very nice. Trodde aldrig att jag skulle sänka mig till fot-nivån. Men jo, nu har jag en klänning som går ner till just fötterna. Geez.

Blev även sminkad på Make Up Store, vilken var SÅ skönt, för mitt ansikte lyste BAKIS. Tack gode gud för smink ibland. Kan få den mest förstörde att se helt OK ut. På någon vänster gick jag därifrån med ett helt nytt lager smink också. Vad hände?

Ikväll ska vi iaf till BLOOOM och jag ska vara jättesnygg och äta upp ALLT jag får på tallriken, för det är sista ggn jag är där på ett år! Hur sorgligt låter inte det? Nästan så man måste fälla en tår..

Sen vill jag bara ägna en rad åt alla frisörer där ute - NI klipper alltid mitt hår för kort!!!! Utöver det så är jag nöjd.

Ska shave'a leg'sen nu, interesting huh? Buhbye :)

1 comment:

Anonymous said...

haha underbart inlägg. hur ser denna långa klänning ut?! vill se! Hoppas du mår bättre idag (dock känns det inte så). pussar