Saturday, July 14, 2007

Tredje dagen gillt...?

Jag känner mig som ett litet asplöv idag. Det var ju fredag igår, och vem bangar lite fest? Skulle ju bara ta en ynklig liten drink med Zläll på lilla torg, men efter att Robin anslöt från Bloom så blev det genast lite mer... Hamnade tillochmed på Skeppsbron. Så det blev några drinkar.. var bara salongsberusad - men fasen vad det känns idag! Har en känsla av att det kan bero på att det är tredje dagen jag spritar mig.. la la la.. shit happens :)

Det var iaf en grymt trevlig kväll och jag har aldrig i mitt liv kommit hem så snabbt efteråt (Robin körde i ca 80 - 90 hela vägen hem, samtidigt som han hade högsång med westlife.. hoho how cute!). När jag kom hem så hade grannarna überfest (lät som ett riktigt fylleslag), så musik var det gott om! Men jag kommer ihåg hur det var när man var sexton... rebenschoppen, gorbatjov vodka och F Y L L A. Det som är tragiskt nuförtiden är att man aldrig blev bakis förr. Vad hände?

Ne, nu ska jag vingla tillbaka till mormors soffa och sova lite kanske. Har redan krängt Mcdonken idag, så jag är sakta med säkert på väg tillbaka till verkligheten! PUSS

No comments: