Monday, July 30, 2007

Myspys!

Då var man hemkommen från mormor :) Hade en supermysig kväll igår! Drack lite vin, såg lite Beck, och en dokumentär om människor som inte kan känna fysisk smärta (grymt intressant!!) och tillslut slog vi våra kloka huvuden ihop och löste svåra korsord :) Min mormor är bästast!

Fick även reda på av mamms (som varit så ambitiös och ringt Swissair) att jag får ha med 32 kg i varje resväska! THANK GOD!! Igår trodde vi att jag fick ha med 30 kg sammanlagt (alltså 15 kg i varje väska) och jag hade 45 kg tillsammans... grejt. Men nu är det som sagt fixat :) Kan tillomed packa lite till! Men det tänker jag inte göra, haha, jag ska helst kunna bära skiten också!

Nu blir det fortsatt rensning/packning... måste fixa handbagaget också.. det är typ det viktigaste... med alla laddare och datorn etc etc etc....

Ciaooo

1 comment:

Anonymous said...

härligt att höra att du kan packa ner alla skor ;) sitter på mitt kontor nu.. snakca om att man har en del att lära. sakna dig. vi rings väl ikväll? puss