Wednesday, July 25, 2007

P A C K A tills du dör

Jag är helt SLUT.

De senaste timmarna har jag ägnat åt "packning".. eller snarare förberedning för packning. Gått igenom ytterligare kläder, alla badrumsprylar, lite av mitt sminklager, en väldigt liten del av mina smycken... och desto mer skor. Tyvärr så planerar jag just nu att ta med mig ungefär 15-20 par skor. Jag kan ju inte skiljas från alla! Det är verkligen svårt att plocka ut det allra bästa av allting... gawd. (Har iaf varit duktig och bestämt 3 (!!) väskor som jag ska ha med! Dock ingår ej festväskor där...)

Nu är jag iaf astrött, och på ngt sätt känns det som jag inte har kommit nånstans. Imorrn blir en jobbig dag.. har tusen ärenden att göra, plus att det mesta av packningen ska vara helt klart. Ska även ha hunnit provpacka i väskorna för att se hur mkt som får plats. Och det får inte väga över 30 kg. Jiisus. Ser framför mig hur 70% av min garderob kommer att få stanna hemma!

Sen är det alla jävla teknikprylar som ska med.. alltså ärligt, dagens samhälle är ju helt sjukt. Jag är lätt inräknad där. Har way too many tekniska prylar. Och det mesta måste tyvärr med, har liksom inget val. Alla sladdar som hör till ska vi ju inte ens prata om...

Jahapp, där fick ni en packningsrapport som heter duga. Nu ska jag slänga mig i sängen (kommer att få gå upp mucho tidigt för att hinna med allt imorrn) och läsa klart Jenna's bok, har väl en 100 sidor kvar (hela boken är fanimej på 600!!).

Natti natti!

No comments: