Sunday, July 22, 2007

Snabbversion av gårdagen

Igår var Mia och jag (med ett visst bihang av snygge-andreas) på Utecompagniet, Hotellet och sedan tillslut Solidaritet. Det var kul, ganska spritfritt och ja, vi hamnade på bild. NEJ, jag kommer inte att lägga upp den :)

Solidaritet är förövrigt mkt trevligt och jag blev så stenhårt uppraggad av en "ramsey". Han var 32 och baskettränare till Mia's ragg. Jag vet inte ens vad jag ska säga om det, haha. Han var iaf sjukt jobbig (har en ganska stark känsla av att han brukar få som han vill med brudar) och jag DISSADE LOSS SOM FAN. Ibland är det både skönt och roligt :D

Träffade även fotograf-anthony. Lagom rolig historia det där.. han la till mig på Myspace för en herrans massa månader sen (jag hade ingen aning om vem han var iaf), sen kände jag igen hans bild på finest - och ja, sen kände jag igen honom ute. Mucho trevlig liten prick.

Nu ska jag glo lite på Beck, råkade sova en timme innan.. vaknade kl. 20, så jag kommer nog inte somna inom de närmsta timmarna!

FÖRRESTEN! JAG KANSKE HAR FÅTT DEN DÄR LGNHETEN JAG HAR TJATAT OM!!!!! JAAAAAAA.

No comments: