Sunday, July 29, 2007

Fest + Avkoppling!

Satan vilken härlig helg man har haft :) Blev lite mini-goodbye-fest i fredags... först middag och sedan skeppsbron! Riktigt lyckad kväll, vinet bara forsade!

Resten av helgen har spenderats på Österlen med mamms, daniel och hanna. Bodde på "Mötesplats österlen", och käkade på Vendels där. Helt gudomlig mat!! När vi kom dit började vi med lite champagne i bubbelpoolen (så fucking skönt - utomhus och 40 grader i vattnet!), sen tog vi champagne på verandan och sen var det dags att göra sig i ordning till middagen :) Satt och åt en 10-rätters meny i säkert 3,5 timme! Det var som sagt gudomligt gott och jag var duktig & skippade vinmenyn.. skulle ju köra idag..

Efter middagen blev det kaffe, cognac, grappa och gud vet allt.. med svingoda chokladbitar haha. Vi slocknade som stockar efter det! (bubbelpoolen gjorde oss såå himla trötta).

Idag vaknade man i de underbara hotelllakanen, och sedan blev det hotellfrukost! finns det något godare än uppdukad hotellfrukost? NAJ :)

På vägen hem från Österlen hälsade vi på G & K och fikade lite :) Deras lilla rottweilervalp Isa var så fruktansvärt söt!! Så gosig och pusssig :) Tog även ett dopp i deras pool - kallt men riktigt skönt!

Nu är jag hemma igen och jag kan INTE FÖRSTÅ att jag flyttar till USA på onsdagmorgon. Sjukt? JA.

Usch... pappi ringde innan för att berätta att det inte var hans flyg som hade störtat i ryssland... jävla tur det. Men FAN vad hemskt att det har störtat ett flygplan!!!! Jag blir helt koko i huvudet när jag tänker på det... konstigt att jag är flygrädd??

Nu blir det snart mat.. har mått illa sen vi kom hem, för blev bilsjuk :( Känns verkligen som man är sjösjuk eller nåt. Blähh. Catch u later!

No comments: