Tuesday, July 31, 2007

Perfect.

Åh vilken härlig "sista kväll" jag har haft med mammi :) Imorrn kan vi ju inte sitta uppe sent, ska åka till flygplatsen 6 på morgonen!! Har iaf druckit lite champagne o vin, och vi har pratat om allt mellan himmel & jord! Herrejesus vad jag kommer att sakna min mammi... hon har varit mitt stöd och min bästa vän (i den mån en mamma kan vara bästa vän) de senaste åren! Eller ja, egentligen alla år i mitt liv, men mest på sistone! Hon är bäst, och jag hoppas hon vet det.

Ja, satan vad mitt liv kommer att förändras framöver.. är lite nervös - men vad fan, detta blir ju skitkul! Nytt land, nya människor, ny skola, nya intryck... ja, listan kan bli lång. Jag ser fram emot det helt enkelt.

Nu ska jag sova iaf - har SÅÅÅ mkt att göra imorrn!! Det är helt sinnes....

Jag saknar en viss Kamil ganksa mkt också. Tänk att jag känt honom sen jag var 14... ja... det var goda tider då......

No comments: