Saturday, July 21, 2007

Sol, vind och Jenna

Okej, vädret går icke att klaga på här i sthlm! Har precis legat väldigt topless i mina frank dandy trosor (klart som korvspad att jag skulle glömma min bikini!) och solat på balkongen (ibland är det bra att ha balkongen högst upp = noll insyn). Jag har plöjt igenom halva Jenna Jameson's bok och även om jag har läst den förut (iofs på eng) så är den lika bra och fängslande nu! Men den är inget för er klenisar där ute som rodnar så fort någon nämner ordet fitta.

Anyway, ska egentligen på grillfest ikväll med Sofie & co, men jag är osäker.. när jag vaknade i morse mådde jag inte 100% good, och blir jag sjuk nu är det KATASTROF med tanke på ambassad-mötet på måndag. Herregud - Jag ska inte bli sjuk!!!

Nu ska jag iaf kasta mig i duschen och fräscha till mig lite, ska ju faktiskt ner till östermalmshallen och handla fisk strax! Heeerregud. (Jag är redan trött på alla uppblåsta snob-östermalmare som pratar sthlmska x 100. Vi borde skicka iväg alla på nåt camp så de kommer tillbaka normala igen!)

Later.

No comments: