Thursday, June 14, 2007

The zoo is my perfect element

Hade världens underbaraste dag på Zoo'et i Cph! Jag älskar att gå runt bland alla söta djur! Isbjörnarna fick agera modell länge och en liten get (vetifan vad det var faktiskt) började tugga på min burberry väska.. haha, vad ska man säga, djuret hade väl bra smak! ;) Jag och baby gick verkligen runt heeela dagen där... mina fötter var GANSKA möra efteråt... Fick en liten mjukisgiraff av baby också ;) minne från zoo ju! Tog säkert 300 bilder under hela dagen, men ja, här kommer några söta:När jag kom hem blev det full rulle towards Kin long där Kalle hade startat något nytt koncept... lounge typ. Till 02.00. Verkligen astrevligt och bästa inredningen! Sådär snyggt kinesiskt, men samtidigt mysigt med massa rött... porrigt porrigt... Vi myste till det i rummet där man fick sitta på kuddar på golvet.. loves it! Drack ett supergott vin också... 145:- glaset. Puhh, tur det var bra stuff för det priset!! Kom hem lite efter 02, och trillade rakt i säng. Men en trevlig kväll var det! Med massa trevligt folk. Tummen upp! (Blev tyvärr bara massa svettiga fula bilder, så lägger EJ upp dem!)

No comments: