Tuesday, June 26, 2007

I'm rocking Halmstad!

Är i halmstad nu.. wihoo. Känner mig definitivt inte säker på att jag kommer klara uppkörningen, allt känns skit rent ut sagt. Men jag hoppas det bara är nerverna! Haha. Hade bästa lektionen med Robban innan iaf, han fick bort en del av nervositeten! Känns som jag fortf lär mig nya saker, vet iinte hur jag ska komma ihåg allt...

Har iaf världens bästa roomies!! Johan från förra ggn är här igen o han är såå gullig! även 3 nya tjejer som är ashärliga, speciellt Kim från sthlm! My kind of girl alltså! Också röker hon också (Y) :D Jaa, jag röker här uppe, men det är bara för att chilla nerverna haha.

Sover i "Cellen" som alla kallar den, rummet utan fönster! Haha. Men det är det enda rummet där man får sova själv, och det kändes ju faktiskt bäst denna ggn - måste få massa grym sömn så jag är utvilad på uppkörningen :)

Ne, nu ska jag göra ngt annat för att tangentborden på halmstad bibliotek SUGER. Det är hur svårt som helst att skriva på dem, och det funkar bara ibland att göra @-tecken.. gaaahh!!

Puss, ciao, soo long!

No comments: