Saturday, June 02, 2007

I did it again!

Har haft en mucho härlig övernattning i Cph! Igår åt jag supergod middag med baby, som spårade ur lite, och tillslut stod vi och gjorde nachos med smält mozarella ost mitt i natten.. ajaj så gott. Frukosten idag bestod av plättar med smält toblerone haha. Vi är sjuka, och det känns som jag har gått upp cirkus pirkus 5 kg (får hoppas att det bara är en känsla). Anyway, vi åkte till Field's idag.. och ja, det är numera mitt nya favoritställe! Hann inte gå igenom mer än 2 affärer för vi var lite sega att komma iväg... men ändå. Hittade SNYGGA kläder till baby och 3 par platta sommarsandaler till mig! Kunde inte hålla mig...

Har även varit lite produktiv och börjat på min en sides-uppsats till SBCC. Har fått idéstopp nu och vet inte riktigt hur jag ska fylla ut den halva sidan jag har kvar... men det kanske löser sig imorgon.

Glömde förresten nästan det viktigaste! jag är numera stolt ägare till en PINK motorola razr.. :) Jag har världens bästa boy och jag har nu 2 rosa teknikprylar... det går frammåt! Nu ska jag iaf återgå till att lyssna sönder Mika - Love today. What a happy happy song! Puss & kram

No comments: