Sunday, June 17, 2007

Hello i'm hungover!

Ja, var ska man börja... Gårdagen blev ju.. inte riktigt som man tänkt sig! Skulle vara hemma och ha en lugn filmkväll, men istället hamnade jag hos söta Tovisss med ems och zläll, där vi förkrökade loss tills vi hamnade på tunneln (som förövrigt sög ganska kraftigt). Men stämningen var good och mkt folk! Drack typ very much (se bildbevis) och det var skoj! Emma blev kalasfull och jag skrattade nonstop åt henne. Lilla hjärtat haha. Hon trodde hon var förföljd av FBI eller något, helt serri! :D Anyway, det blev en lång kväll, och jag undrar fortf varför Meysam stod och grillade korvar när jag gick? Skulle han bjuda sina kompisar på det eller? Mkt märkligt... och tack vare jävligt få toaletter (med minst en 10 pers kö) fick man inta andra åtgärder! Haha, gud, har många underhållande foton från denna kväll...
Kvällen avslutades iaf på mcdonalds drive thru med taxin, jag fick springa ut och beställa med bara fötter! För att taxichaffisen inte kunde komma ihåg våran order, och emms var ju WAY TOO DRUNK för att ens veta att vi var på donken typ. Haha. Jaja, kom tillslut hem till min underbara säng där jag däckade fortare än du kan säga ett två tre full. Drömde sen världens läskigaste dröm (jag blev skjuten i huvudet och överlevde, men fick ingen hjälp. eller nä, först dog jag faktiskt!).

1 comment:

Anonymous said...

känner att jag har missat något! haha call you soon!! puss