Monday, June 18, 2007

Myskväll

Precis hemkommen från myskväll hos min favvo Kalle. Gick och hyrde film och handlade lite popcorn och så... sen satte vi oss på Thai Thai och käkade kycklingnudlar. Mysigt att sitta i kvällsskymningen vid möllan o bara prata. Sen drog vi oss tillbaka till el apartamento och slängde på filmen (plus klagade lite på hans arbetslösa grannar som spelar hög musik hela dagarna). Han är så cute, igårnatt (typ 4-5 på morgonen) pratade vi i tele och då lovade han att måla en tavla till mig, precis då. Jag bara "yeah right", men jag fick den idag :) Söt och smått dekorativ (och ja, jag visste att den skulle vara LITE snuskig haha). Nu ska jag pilla ut linserna och SOVA. Är SO tired... min hjärna och kropp har absolut inte fungerat ihop idag.. seg som bara den! Natti.

No comments: