Saturday, June 09, 2007

Sjuk + sol = bad combo

Uschh vilken jobbig dag! Har varit helt täppt i skallen och min hals.. ja.. fuck. Men snäll unge som jag är, följde jag med på Porgy & Bess operan på storan. Inte alls så bra enligt mig.. iaf inte första halvan. Pappi och jag gick hem i pausen, för där var GRYMT ooliidligt varmt!! De har haft stängt nästan ett år pga renovering, men någon airconditioning kunde de inte kosta på sig?! Dessutom såg jag ingen som helst förändring där inne... man kan ju börja undra vad de lagt alla miljoner på....

Anyway, Papps och jag gick hem och tog det lugnt.. åt korv och lekte med hunden. Much more my cup of tea idag. Har INTE mått bra. Typiskt att vara sjuk nu när det är så fint väder... har ju inte blivit ett dyft brun :( Aja, precis hemkommen från Jens student iaf, och det var väl trevligt den halvtimmen vi var där. Och jag drack VATTEN. Mmm... jag är verkligen sjuk. Nu ska jag flytta ner madrasser från övervåningen till vardagsrumsgolvet... tänker absolut inte utsätta mig för den hemska tropiska värme som härjar där uppe. Gahh. Man kan ju börja undra hur jag ska överleva i sunny Cali... haha. Nighty night!

No comments: