Friday, June 08, 2007

Två är bättre än en

Jag har lyckats åstadkomma ett par ganska bra saker idag alltså! (applåder är nästan på sin plats) - Jag har SKICKAT IN papprena till IBS, halleluja. Det enda lilla problemet är att jag i efterhand inte kunde komma ihåg om jag skrev under admission application. Oh god, please låt mig ha skrivit under!! Jag är royally fucked om jag har missat det. Har även lyckats ta mig (någorlunda sött klädd) till Petras student också - trots min sjukdom. Känner mig som världens pissigaste kompis som varken kunde hänga med till skolan eller festa hela natten på Amiralen.. men ja, vad fan gör man? Ibland blir man sjuk, och jag får helt enkelt vänja mig vid att jag alltid blir det när jag INTE borde. Livet går vidare! Och jag är jättejätte avis på alla studenter i år... me want EN GÅNG TILL! Utan tvekan den lyckligaste och mest problemfria dagen i mitt liv. Hittills.

No comments: