Friday, February 15, 2008

Valentine's day!

Yess, igår var det valentine's och den spenderades först i skolan såklaart, där vi tittade förbi "the career center" på skolan, för att investigate lite vad man vill o vad det finns för jobb inom de områdena... jag tittade på advertising, television production, public relations... ja... jag börjar komma någon vart i alla fall! Efter college success så var det film studies där vi såg en 2 timmar 40 min lång dokumentär som hette "The Corporation" - handlade om Usa's corporation liv så att säga... allt fuffens och vilka ödesdigra konsekvenser det kan ha... intressant som bara den! Fast den hade sina tråkiga partier också... zzz...

Sedan åkte jag hem till mig, men jag hann inte vara där så länge för efter en stund ringer det en Andreas på dörren. I famnen hade han 10 GIGANTISKA jättevackra röda rosor :) Han är ju för söt. Det var nog de finaste rosorna jag ngnsin sett. Sedan åkte vi o handade mat o Moët&chandon o rödvin... o sen lagade vi (mest han visserligen:)) maten (fläskfilé+potatis+grönsaker+bearnaise sås) hemma hos honom. Gottt!!

Ja det var en mysig valentine's :)

Idag ska jag ta tag i min tvätt o förmodligen träna. Jag har ju börjat på ett nytt gym nu, myscket större o bättre än skolans! Var där i förrgår o jag måste säga... det är skam så dålig kondition man fått! Jag som i princip stod o "sprang" i 40 min på den där skidmaskinen innan jul, klarade nu bara 20 min i saktare tempo, o jag var typ helt död efter det. Jesus, skärpning nu alltså!

Ne, nu ska jag försöka skype'a lite med peeeetra :)

Puss pussss

No comments: