Saturday, February 16, 2008

Bästa gymmet!

Oh förresten, var o tränade med Andreas igår på mitt nya gym. Det var så skönt! Men som sagt... skamligt hur jävla bra form jag VAR i, o hur jävla kass den blivit nu. Men men, det ska väl gå snabbt att arbeta upp! Som det är nu så flyger heart rate'n upp i 175-180 när jag anstränger mig på den där skidmaskinen. Förra terminen tog det lång tid innan jag ens kom upp i 160.... Min target heart rate är typ 150-170... någonstans där emellan ska jag ligga. Vilket jag INTE gör nu haha. Aja, det fixar sig!

Efter ett svettigt pass slängde vi på badkläderna o utnyttjade poolen lite... jacuzzi.. pool och ångbastu. Snacka om att man mådde bra efteråt! :) Spaghettiben, jajamensan...

Idag är det lördag och förhoppningsvis blir det grillning hos killarna i B9 ikväll!

Puss allihop!

1 comment:

Anonymous said...

Ja optimismen är det ju inget fel på. Själv kom jag just fr Paris - INTE fel!(dock lite väl mycket mat och fryck för hälsans väl och ve) Härligt väder,om än kallt..., men ack så vårlikt och romantiskt.
T o m Spiken njöt. De´du!Puusss själv./Moster