Tuesday, February 19, 2008

It's me again!

Bild från fest i Laguna Beach! Anna, Lollan, Lundaby och jag :)


Jajamensan... det har varit en seg dag idag! Igår var alla svenskarna ute på Sharkeez (ställe där man kommer in om man är över 18 hahaha) - det var riktigt kul! De spelade massa bra musik (vilket inte är så himla vanligt på american night clubs) plus att det var jättemycket härligt folk! Att dricka gick ju också... bara att be någon köpa ut! Haha. Det ska bli skönt att komma hem till Sverige igen så man slipper känna sig som en 16åring/ brottsling för att man vill ha ett glad vin.

Nu är jag hos A (vad ovanligt), vi ska laga pasta med köttfärssås. MUMS! Innan idag blev det hamburgare på Ruby's diner... hehe.. vi får till o med rabatt nu för att vi är där så mycket! ;) icke bra... icke bra...

Har filat lite på några surprises idag :) födelsedagspresenter kan vi väl kalla dem! Ska bli nice (och uppskattat) förhoppningvis :)

Imorrn är det skola igen.. wohoo! På torsdag blir det filmtittande med Cody o Beth :) myyys, ser fram emot det! Sen ska jag väl försöka träffa Daniel med... och Courtney... och Katie... :D japp!

Förresten, PEEEETRAAAA MIN ÄLSKLING kommer hit 18 mars!!!!!!!!! Fan vad jag längtar!

Ska återgå till maten nu :) Puss & Kram

3 comments:

Anonymous said...

om du längtar, vad tror du jag gör då?! Du är för f** anledingen till jag jag jobbar 10h per dag och sover 5..!! Men de kommer vara värt var minut när jag kan få se dig om en månad. Saknar dig min lilla varg ;)
Puss

Anonymous said...

felleee! svara på mitt meejl ffs! :D den där jackan du hade i föregående inlägg var äkligt söt, kan ju kanske införskaffa en själv :P Pussss

Anonymous said...

Alla "vin" är GLADa bara de är i ett GLAS först.. hehe... keep on "smilin´/ninisen