Sunday, February 03, 2008

Late night snack

Klockan är 3 på natten o jag och andreas står o gör löjromstoast :) Vi är ju helt knäppa i skallen! Men gott ska det bli :) Abbas löjrom från Ikea, wunderbar!

Imorrn blir det lunch i stan med Self defense tjejerna Cody & Beth, och såklart Lollan. Sen blir det plugg plugg plugg! Allvaret har satt igång redan. Har massor av filmläxa. Ska läsa 80 jävla sidor i den ena boken, och 20 i den andra. Sen ska jag skriva svar på några frågor angående dokumentären vi såg i torsdags.. 500 ord. Inte så farligt, men man måste ju få med det bästa. Tur att det är intressant i alla fall! Digital imaging läxan fixade jag idag :)

Nee, nu ska jag återgå till att hjälpa A med mauden :) pussss!

5 comments:

Anonymous said...

mm låter riktigt gått, sj ska jag äta lite daimglass. Jag måste bara fråga ärligt igen om det var du som var inne på msn på torsdag kväll runt 23.00 (svensk tid). Jag fick för mig att konversationen var i fredags när du ringde men nu när jag tänker efter så var det i torsdags. puss o kram/peppelino :)

Anonymous said...

Sitter i Bryssel paa en saan daer knaepp dator...djaedra fransmaen...VAD TOPPEN att du valt dokumentaerfilm. Saekert mkt intressant o nyttigt med den oevriga bakgrunden du har.Man blir lite inspirerad att ta till plugget igen - inte bara tugget so to speak. Behaall din fria spirit - inte alltid att man kan det som ledare;.....Jaettekram/ fr Ninisen

Anonymous said...

hej sötis. bra att det är över nu med din mail. Jag undrar en sak nu. du hade en sida som man kunde se på avsnitt av olika serier. kan jag få den igen. Själv rekommenderar jag dig att gå in på kanal5.se och klicka in dig på i huvudet på gynning. den är rätt underhållande. puss

Anonymous said...

Hi Lacy little Ci. Maybe you could put in a few lines a little bit more often. Dad

Anonymous said...

Vad lite du skriver nuförtiden! Hanna klagar på att hennes morgonstund inte blir komplett utan kaffe OCH lite blogg. Åtgärda genast. puss puss