Thursday, February 21, 2008

Inte min dag.....

Okej, den här dagen har varit så jävla dålig på alla sätt! Dagen började med en underbar (min livs första) P-fucking-bot på bilen! På 40 jävla dollar som jag inte alls har råd med nu. Jag får ju skylla mig själv (eller snarare mitt minne som blivit dåligt), men det sög ändå. Sen ser jag att strass J'et på min Juicy couture jacka (typ det som gör hela jackan) har trillat av. WUNDERBAR!!!! Sen har det hänt massa annat crappy shit som jag inte har lust att ta upp här. Jag har varit på dåligt humör o allt har varit allmänt PISSS. Det enda bra idag var väl min trip till gymmet. Bra att få ut lite aggressioner. Blev ett svettigt pass, och jag var glad att upptäcka att jag redan fått liite bättre kondition. Och att jag fortfarande kan göra över 10 armhävningar iaf.... men det ska arbetas upp!

Kvällen har i alla fall spenderats med läxor framför tvn med Afton... som varit gullig ikväll... bra att prata med. Sen hämtade jag Lollan, Mona och Viktoria - så spenderade vi lite tid i jacuzzin o sen blev det en kaffe på starbucks. Trevligt men jag är fortf på dåligt humör. AARGGGHHH blir så irriterad på mig själv.

Imorrn blir det film med Cody o Beth förhoppningsvis, sen ska jag äntligen träffa Daniel på fredag. Imorrn är det skola också ju. Ser fram emot dokumentären vi ska se imorrn. Alltid något!

Ja vad ska man säga... första riktiga dippen idag sen jag kom hit. It sucks.

Nu ska jag göra lite mer läxa... Puss o kram

2 comments:

Anonymous said...

Hej lilla Ci, don't be sorry and upset. Shit happens every day! A parking ticket is not a big thing and you will survive. pull yourself together and look forward.
What happened yesterday cannot be corrected. Dad

Anonymous said...

Var lite mer förlåtande mot dig själv stumpan lilla! Du är fantastisk och Du har allt just nu tänk på det! Livet leker egentligen - och DET hade du inte märkt om det inte sög till lite då och då. Det där med det raka strecket contra berg-och dalbanelinjen du vet. Massor med pussar på lilla neesan fr Moster