Friday, April 20, 2007

Stressistressss

Fan vad jobbig titeln ser ut :/ aja, sitter här och knaprar på mina älskade m&m-kulor.. tyvärr de bruna. Brun? Vilken grymt tråkig färg! Mkt roligare med de färgglada.

Hursomhelst, börjar känna mig stressad nu alltså. Är apnervös inför TOEFL-provet imorrn och innan jag drar mitt fatass dit, måste jag packa eftersom jag ska till Cph över natten och hämta mina tågbiljetter till måndagen. Gawd, man kunde ju haft stillsammare morgnar! och på söndag måste jag packa ännu mer, alltså till en hel vecka uppe i Halmstad. Jag kan nästan garantera att jag kommer ta med mig för mkt stuff. Vore ju inte direkt ovanligt...

Nu ska jag gå & lägga mig så jag är någorlunda pigg imorrn.. måste måste måste vara koncentrerad på provet imorrn. Jag ska verkligen rösta för att vi skaffar en espresso-maskin i våran blivande bil. Vilken enormt bra idé. Gonatt!

1 comment:

Anonymous said...

LYCKA TILL! tänker på dig sötis ;9